پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 151265
نقش بسيج در تحقق اقتصاد مقاومتي بسيار مهم و تاثيرگذار است
تاریخ انتشار : 1394/02/09 12:09:56
نمایش : 1586
نماينده ولي فقيه در استان در ديدار با سردار نقدي گفت: به لطف الهي بسيج در انسجام بخشي به آحاد جامعه به ويژه بين نيروهاي ارزشي درخشنده ونقش آفرين بوده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرنگار جهانبين نيوز حجت الاسلام و المسلمين نکونام در ديدار رييس سازمان بسيج مستضعفين کشور که صبح امروز چهارشنبه در دفتر نماينده ولي فقيه در استان وامام جمعه شهرکرد صورت گرفت با اشاره به حضور درخشان و ارزشمند بسيج در عرصه هاي مختلف جامعه اظهارکرد: به لطف الهي بسيج در انسجام بخشي به آحاد جامعه به ويژه بين نيروهاي ارزشي درخشنده ونقش آفرين بوده است.

امام جمعه شهرکرد نقش بسيج را در تحقق اقتصاد مقاومتي بسيار مهم و تاثيرگذار خواند و گفت: بسيج به هر ميزان که در مسئله اقتصاد مقاومتي ورود پيدا کند مي تواند در عملياتي کردن فرامين رهبري و ياري رساندن به دولت براي حاکميت بخشيدن به اين امر مهم نقش آفرين و تاثيرگذار باشد.

نماينده ولي فقيه در استان فضاي عمومي امروز جامعه براي حاکم نمودن اقتصاد مقاومتي را مطلوب و مناسب دانست و تصريح کرد: خوشبختانه دولتمردان نيز در اظهاراتشان اقبال مناسبي براي تحقق اين سياست ها نشان داده اند که اميداوريم در عرصه عمل اين مهم ديده شود.
 


حجت الاسلام و المسلمين نکونام اظهارکرد: اميد است با همدلي و همزباني ، کمک گرفتن از ظرفيت ها و نيروهاي بسيجي و حمايت از توليدگران عرصه به صورت همه جانبه براي تحقق سياست هاي اقتصادي به خوبي فراهم شود و ما شاهد بالندگي و شکوفايي و رونق اقتصاد در جامعه باشيم.

نماينده ولي فقيه در استان با تاکيد بر اينکه با دلخوش کردن به بيگانه نيز تحريم ها به طور کامل برداشته نخواهد شد افزود: به فرض اينکه با اين مذاکرات نيز قسمت‌هايي از تحريم هم برداشته شود ما همچنان با فشارهاي همه جانبه دشمن مواجه خواهيم بود بنابراين تنها راه رهايي از اين فشارها روي آوردن به اقتصاد مقاومتي است.

سردار نقدي هم ضمن تاکيد بر حضور نيروهاي بسيجي در عرصه هاي توليد به ويژه در عرصه کشاورزي ،دامپروري و پرورش آبزيان و شيلات، تاکيد کرد:به لطف الهي به زودي در عرصه هاي صنعتي هم ورود مناسبي خواهيم داشت تا بتوانيم با کمک دولتمردان به اهداف بلندي که در اقتصاد مقاومتي مطرح است و مدنظر مقام معظم رهبري است برسيم.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html